2008-02-08 | 12:41:39

Hej å hå!

Idag har jag hittills hunnit baka och städat. Fast bakningen är inte helt klar än men jag måste först på affären och inhandla lite gott innan jag kan göra det klart. Men innan jag går på affären funderar jag på att ta en promenad, är ju så superfint väder ute!:)


Det känns skönt att få va ledig på fredagar så man kan ägna den dagen till att städa så det är fint under helgen..

Igår fick vi hem klädseln till soffan och fåtöljen som vi beställt. Eller egentligen är det bara ett stort tygstycke som är helsvart. Det blev till en förbättring iaf eftersom soffan var skitig och inte gick att tvätta med annat än skumtvätt och det kände jag inte för:P Nu är det hur enkelt som helst att tvätta "soffan". Bara att slänga i tvättmaskinen.



puss hej

Kommentarer


DATUM: 2008-02-08 TID: 14:16:33
Jeanette

haha din lilla latmask ;) Vi har en skinnsoffa - och snacka om skönt! Jag ska nog aldrig äga annat än skinnsoffor.. haha



DATUM: 2008-02-08 TID: 15:13:59
Jeanette

haha :D nu tycker jag allt att du skall fota eran soffa - och resten av lägenheten - så man får se!



DATUM: 2008-02-08 TID: 15:43:24
Christin

Vad ska du baka? *nyfiken*



DATUM: 2008-02-08 TID: 16:50:31
Emma

Vi kommer säkert, ska bara höra med Mille först :) Barnvakt var inte så svårt att få ;)



DATUM: 2008-02-13 TID: 09:15:41
Nadja

Igår baka jag moccarutor med mariannekross ovanpå.. det blev mumsigt värre:P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback