2008-12-01 | 17:15:08

Finish

I morgon ska jag minsann gå och köpa mig ett paket Finish maskindiskmedel. Detta innebär som ni kanske förstår att jag väntar hem en diskmaskin inom kort. Ska bli underbart!

Per verkar vara hemma den här veckan. Hoppas jag bara behöver jobba i morgon då så jag också får vara hemma lite och dona. Måste ju verkligen börja med julbaket nu. Sen skulle vi behöva se över alla julklappar som ska inhandlas. Någon som har ett bra tips på en sida där man kan köpa roliga/bra/nyttiga (und so weiter) julklappar?

Kommentarer


DATUM: 2008-12-01 TID: 20:18:21
sara

Jag har redan börjat med mitt julbak. Har bakat snoddas, mjuka daimkakor, kokostoppar, chokladsnittar, saffransbullar & kokosmums. Sen får jag se om jag hittar på något mer roligt :)



PUSS!



DATUM: 2008-12-01 TID: 20:54:45
Nadja

På onsdag får ni något roligt med posten:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback