2008-12-13 | 09:41:08

Fel vinnare

Jag tycker det var fel vinnare om vann igår. Motiveringen är den att jag trodde(måste haft fel) att Idol var en talangtävling med syfte att upptäcka nya, blivande artister? Tycker därför det är el att artister från andra länder kan komma in och vinna svenska talangtävlingar. Kanske borde svenska artister söka in till amerikanska idol? Då kanske dom blir upptäckt over there och kan tjäna lite mer pengar?



Har iaf nyss duschat och ska väl klä på mig och blåsa håret. Sen måste jag väcka Per för idag står julklappsshopping på våra listor. Tror det är våra mammor vi måste handla åt.


Kommentarer


DATUM: 2008-12-17 TID: 01:21:26
Emma

Hej!

Tänkte bara upplysa om att Kevin flyttade hit av KÄRLEK..inte för att "slå igenom" Sen om du inte visste det så har Alice varit med ett tag,hon är då rakt inte nån nykomling om du nu trodde det. Hon var med på skansen redan 2006 (googla får du se) och har haft ett SKIVKONTRAKT!! Vilket INTE Kevin har haft..Lite info: bara..Sen får du ju självklart tycka att Alice var bäst..smaken är som baken-delad

../ciao :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback