2007-09-04 | 21:48:10

Allmänt o7o9o4

För en gångs skull hade jag planer för veckan. Skulle städa, putsa fönster, sätta upp nya gardiner och tvätta. Hade även tänkt hinna med 1 eller 2 dagar i skogen och några promenader med Ida. Allt sket sig för jag jobbar istället. Typiskt!

Nu ska jag snart ringa in min beställning från Directtrade. Ska bli kul att få alla dom sakerna:)



Annars är det bra. Förutom det att jag saknar min älskling som har fullt upp med att se till att fixa kött i frysen till mig:)


Nu ska jag duscha och sen sova. Är trött, andra dagen i rad nu jag är uppe strax efter 5. I morgon har jag dock sovmorgon men har en känsla av att det kommer bli en lång dag ändå..

Puss hej

Kommentarer


DATUM: 2007-09-05 TID: 06:40:59
sara

Nöe, fasen jag kunde inte missa det :) Jag får se reprisen på Kyle på söndag :)
PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback