2007-09-21 | 11:07:34

Allmänt 070921

Då var det fredag igen då.. Städa måste jag göra idag. Kul!
Annars blir det nog lugnt i helgen. Kanske följer med en sväng ut i skogen om det är bra väder.

Veckan har varit knepig. Jobbat måndag och torsdag. Onsdag hade jag tvätttid och var tänkt att storstäda. Det sket sig för det var strömavbrott. Hela dagen var aptråkig och jag höll på slutet att nästan klättra på väggarna. Sen såg jag och Per på Wild Hogs tidigare i veckan också. Den var sådär.. inte riktigt min typ av film.





Nä nu måste jag ta tag i städningen så det blir gjort nån gång.



Puss hej


Kommentarer


DATUM: 2007-09-24 TID: 06:59:44
Jeanette

Jag skulle ha varit mer tydlig i min blogg, för jag håller helt och hållet med dig vad gäller den saken! Jag tycker att man ska söka alla jobb som finns inom pendlingsavstånd, man ska inte behöva lämna familj för att arbeta. Inlägget var mest en pik till en
fd. kompis som varit arbetslös i snart 2 år för att hon är för "fin" för ett vanligt jobb! ;P



DATUM: 2007-09-24 TID: 14:17:15
sara

Den filmen var ju hur rolig som helst juh! :P



DATUM: 2007-09-25 TID: 06:40:08
sara

Båda jag och Jonah tyckte att den var skitbra. Vi har rätt lika smak. :)
Vad har ni gjort för skoj i helgen då?



DATUM: 2007-09-25 TID: 11:05:37
sara

Vi har då inte gjort nå speciellt heller. Vare i Svanabyn hela helgen och bara tagit det lugnt och myst. Var på badet med Sanna i lördags, men annars har vi då inte gjort något alls. Ändå så går helgerna åt helsike för fort...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback