2007-09-13 | 12:30:31

Allmänt 070913

ÅÅÅÅHH!!! Jag är sååå less! Igår blev det ett fönster putsat med mya gardiner uppsatta. Gick relativt bra och helt smärtfritt. Så idag tänkte jag ta ala andra fönster.. men nu ger jag fan i det! Har putsat ett fönster (+vädringsfönstret") vilket gick bra men sen när gardinen skulle upp höll jag på få ett utbrott. Det var ett h-vete att få upp gardinerna. Maken till gardinstång har jag aldrig varit med om.. Det tog MINST EN(!) timme att få upp gardinen och sen när jag såg resultatet såg det för jävligt ut så jag rev ner alltihop igen. Nu ska jag beställa nya gardiner och tills dem kommer ska jag skita i allt vad fönsterputsning heter.



puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback