2007-10-28 | 14:57:03

Mörkare tider

Yes, vi går mot mörkare tider. Klockan är inte ens 3 och det har redan hunnit bli mörkt i hela lägenheten. Måste gå runt nu och tända en massa lampor så jag inte blir mörkrädd.

Den här tiden på året och fram till jul är både mysig och tröttsam. Det är mörkt när man ska kliva upp på morgonen vilket automatiskt gör att man känner sig mycket tröttare(iaf jag). Sen blir det mörkt ute redan vid 2-3 på dagen vilket gör mig väldigt lat och omotiverad att göra nån nytta. Positivt med den här tiden är ju alla ljus och lampor man kan tända och få en myskänsla som är svår att uppnå på sommaren. Jag längtar just nu till skyltsöndagen. Att gå ut när det är mörkt och det lyser i alla skyltfönster plus att ljuskransarna(?) lyser i gatubelysningen är MYS!:)


Gillar du den här mörka årstiden?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback