2007-10-11 | 11:34:21

Allmänt 071011

Igår kom Per hem. Då passade jag på att följa med till Hoting eftersom jag börjar sent idag. sen jobbar jag i morgon också och sen får även jag lite ledigt. Per ska jaga i helgen och jag ska kanske ta en sväng till stan på lördag. Sen tidigt på söndagmorgon far Per och jobbar igen och kommer hem fredagkväll så vi hinner inte ses ofta numera vilket är lite småtrist.

Igår kväll tog vi iaf en sväng ut i skogen för att kanske fåp se någon bigga-öring. Jag var livrädd. Gå i skogen i bäckmörker är ingen hit för den som är mörkrädd kan jag lova. Huvva! Vi fick inte se nån stor öring heller utan bara tre småa så det var verkligen inte värt det.

Såg en film förra veckan om jag kan rekomendera för dom som har lätt för att gråta när dom ser film- World trade center.


Puss hej

Kommentarer


DATUM: 2007-10-11 TID: 12:40:08
sara

Jo, det är bara bra. Längtar efter vintern bara. Jag vill ha snö nu! Åsså vill jag ha jul och allt det där mysiga :) Annars är det toppen på snoppen! :)



DATUM: 2007-10-11 TID: 15:52:21
Emma

Vilken stad ska du till? Vi ska till Ö-sund på lördag!



DATUM: 2007-10-11 TID: 18:44:22
Emma

Ja, vi ska b la köpa en ny bilbarnstol till Nova. Den vi har lånat från bvc måste vi lämna tillbaka nu innan den 22 okt då hon blir 9 mån. Sen ska vi nog shoppa lite också! Och träffa Andrea :-) Vem ska du dit med? Ska ni shoppa?



DATUM: 2007-10-12 TID: 06:32:55
sara

Ja, gud va skönt med täckbyxor å mössa, å vantar. Gud va mysigt! Jag vill verkligen ha vinter nu. Men till veckan blir det varmt igen. SUCK!
Vi tar det nog bara lugnt och myser i helgen. Jonah kommer hem ikväll. Sen så fyller bopparn år på söndag så då blir det middag i svanabyn :)

Ha en bra shoppingdag på lördag!
PUSS!



DATUM: 2007-10-12 TID: 06:34:08
sara

Ja, gud va skönt med täckbyxor å mössa, å vantar. Gud va mysigt! Jag vill verkligen ha vinter nu. Men till veckan blir det varmt igen. SUCK!
Vi tar det nog bara lugnt och myser i helgen. Jonah kommer hem ikväll. Sen så fyller bopparn år på söndag så då blir det middag i svanabyn :)

Ha en bra shoppingdag på lördag!
PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback