2007-10-07 | 13:37:14

Allmänt 071007

Lätt årets tråkigaste dag. Det är söndag. Per åkte i väg på jobb tidigt i morse och blir bort till onsdag kväll. Vädret är så jättetrist så jag ids inte ens gå ut på en promenad. Detta kommer nog bli den längsta dagen ever. Borde bädda sängen, diska och dessutom städa men jag ger fan. Tänker tillochmed ge fan i att klä på mig nått vettigt och kamma håret. Idag rockar tvn med alla repriser...



Igår var vi på kräftskiva. Supergoda kräftor va det så jag åt så jag höll på storkna. Före det fick jag lite motion iform av en lite skogspromenad. Letade efter hunden och smög som några möss men fick inte se nån älg. Sen när vi kom hem från kräftskiva hade vi tänkt fara ut i skogen igen för att få syn på någon storöring. Men det blev så sent så vi sket i det eftersom Per skulle upp 04.30 i morse. Vi ska kanske leta öring på onsdagkväll istället.



Puss hej


Kommentarer


DATUM: 2007-10-08 TID: 08:54:43
Sofi H

Ohyes, att han är ^^



DATUM: 2007-10-08 TID: 18:37:09
jeanette

ja, jag har också svårt att tro att ett barn blir bortrövat från ett instängt hottelrum? Det låter otroligt..sedan alla bevis som nu kommit upp.. hm, spännande!



DATUM: 2007-10-08 TID: 21:27:35
Emma

Ja, fast det är ju lätt att matcha en svart top med ett par byxor i plommon :-) Svart är så tråkigt tycker jag ;P



DATUM: 2007-10-10 TID: 16:54:18
Emma

Ja, det är skithäftigt! Nja, vi ska nog till momma & spana björn. Mille ska ta Meya så hon ska få spåra & lukt :-) hade ni tänkt komma förbi?



DATUM: 2007-10-10 TID: 18:10:15
Sofi H

Men fortfarande inte sämst jämt.. hon har en kapacitet som borde tagit henne längre än såhär.
tycker iaf jag.. :P



DATUM: 2007-10-10 TID: 19:47:27
sara

Ja, det är verkligen inge roligt. Rent ut sagt fruktansvärt, men det är ju tur en sådan gång att man har mamma och pappa nära så man kan gå ner dit och trösta sig lite. Längtar så tills på fredag när han kommer hem. Är allt bra med er?
PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback