2007-10-04 | 20:23:24

Allmänt 071004

Var till Ö-vik i lördags. Hittade 2 linne, 1 par jeans, 2 par fingervantar & 1 tröja för under 500-lappen vilket jag är rätt stolt över:P Utöver det blev det 3 halsband och 1 par örhängen och lite nyttoprylar från Kicks.


Jobbat hela veckan. Börjar 05.30 i morgon och jobbar till 13.30.. sen blir det att handla inför middagen. Blir en thailändsk gryta och sen ska jag prova mig på att göra några vårrullar. Får väl återkomma med om jag lyckas eller inte.


Äntligen har Per fixat bort högtalarkabeln från tvrumsgolvet. Får se om vi får nått annat nyttigt gjort i helgen(har en hel lista på kylskåpet med saker som måste göras) men troligen blir det inget gjort. Per ska iväg på jobbet 5 på söndagmorgon och på  lördag ska vi på kräftskiva klockan 16.00. Det blir nog mumsigt att få smaka på Avaträsks egna kräftor.


Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback