2007-11-07 | 11:28:43

Snällaste människan..

Den snällaste människan i helva världen är... PER, min älskade sambo. Han är hur underbar som helst på alla sätt. Han gör mig glad jämt och väldigt ofta tycker han om att göra mig lite extra glad så igår på väg hem från jobbet ringde han och sa att vi skulle köpa ett par skor till mig. Dessa kängor från alpina blev resultatet:

image42

(lite suddig bild..)


Helt underbara skor så nu ska jag förhoppningsvis inte frysa lika mycket om fötterna när vi är ute i skogen.
Tack älskling!


Kommentarer


DATUM: 2007-11-07 TID: 11:42:19
Sofi H

Vilken man du har :)



DATUM: 2007-11-07 TID: 12:39:09
Doris Eriksson

Hmm... DET behövde du!! Dessa snyggstövlar du har annars är ju inget att gå i annat än just till snyggt!
Vilken kille du har! Krama han från oss, pappa har med kikat!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback