2007-11-28 | 10:55:29

Allmänt 071128

Jag är fortfarande ganska sjuk men jag tror det är på bättringsvägen nu iaf.


Idag har jag fullt upp igen. Ska börja med disken nu och sen blir det duschen. Sen måste jag iväg på sorteringen med en massa saker som vi samlat på hög efterom vi varit för lat för att gå på sorteringen(vi är faktiskt rätt noga med att sortera allt skräp). Efter det blir det affören för att handla nån mat, vet inte riktigt vad vi ska äta idag men det löser sig nog. När jag kommer hem ska jag stryla all tvätt sen igår.



Kul dag!



Puss hej  


Kommentarer


DATUM: 2007-11-28 TID: 11:09:43
Sofi H

du har fått ett svar ;)



DATUM: 2007-11-29 TID: 09:11:42
Nadja

Jag vill också sortera, men vi har ingenstans att lägga allt tills man kan gå ut med det. Kan ju inte gärna springa med varje mjölkförpackning:(




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback