2007-11-25 | 20:53:34

Allmänt 071125

Nu är det mindre än en månad kvar till julafton. Tur att alla julklappar utom en är köpta och den sista redan är bestämd.
Bästa julklappen iår blir nog om helgen i Övik blir av. Planen är att vi ska åka dit den 22 och shoppa och gå ut och äta. Sen bada den 23:e innan vi åker hem.

Nyss har mamma och jag sett filmen Next. Den var sådär.



Helgen har varit rätt seg. Inte gjort mycket alls. Kan ju bero på att jag varit sjuk. Klev upp 9 och åt gröt med per igår och sen skicka jag iväg han på Björkan medans jag duschade och la mig och sov till halv3 igen.
I morgon ska jag jobba så då ska jag vara frisk igen.


Puss hej


Kommentarer


DATUM: 2007-11-26 TID: 19:47:29
Sofi H

Angelica! ses vi på onsdag kl 19.00 hos mig? :) ljuspartyyyy! hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback