2007-05-28 | 20:39:48

Allmänt 070528

Hej å hå!

Jobbat på dagis idag. Kom hem vi sex och fram till nuhar vi gjort ett ryck med renoveringen igen. det börjar ta sig=)
Lite spackling, slipning & målning kvar. Plus lite kaklande. Sen är köket nog färdigt. Då ska vi ta tag med betsningen av en möbel i sovrummet. Sen är det rummet helt klart också:) Känns kanon!
Nu är jag förhoppningsvis ledig till på fredag så då ska jag försöka hinna klart med en hel del.



Jag och Per for till Östersund med Ida och Fredrik i lördags. Vart lite tvärt påkommet men det var iaf kul att göra något annat än att bara va hemma. Hittade en del att shoppa också. Och Ida hittade världens sötaste groda:P



Nu ska jag ta och sätta in lite kort i fotoalbumet.


PUSS HEJ

Kommentarer


DATUM: 2007-05-28 TID: 20:45:14
Emma

Vad bra =) Klart du ska ta klänning =) Nej dopen är på lördag.. Malvina ska ju döpas på söndag =)



DATUM: 2007-05-28 TID: 21:03:31
Ida

Min groda vart mobbad av mina sorgmanteltetror! Och dom dödade min kampfisk! :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback