2007-05-20 | 21:01:39

Allmänt 070520

Hemma igen.. vilket är mycket skönt trots att det är rätt rörigt här. Men vi köpte nya bänkskivor till köket som vi satt på plats. Sen köpte vi en vit list att ha under skåpluckorna och det blev verkligen kanon. Ser snyggt ut när man tänder de spot-lights som vi monterat under skåpluckorna:) Är skitglad för att Per kom på den idén:)


Den bokhylla vi tittat ut fanns så den köpte vi också med oss hem så den står nu i vardagsrummet Det blev även ett vitrinskåp som också det står i vardagsrummet.
Sen köpte vi en massa annat snyggt och nyttigt till lägenheten. Jag är supernöjd med trippen:)
Per håller fortfarande på att fixa och dona!

Per ska bo i Junsele till veckan så jag blir själv här. Kanske att jag far en sväng åt Dorotea och sover där nån natt.


PUSS HEJ


Kommentarer


DATUM: 2007-05-21 TID: 10:14:08
Sofi

angelica, jag tror jag måste hälsa på dig väldigt snart



DATUM: 2007-05-21 TID: 11:46:11
Emma

Hade ni skoj i S-vall då? Lägg ut lite bilder om du har.. =) =) =)



DATUM: 2007-05-21 TID: 12:13:32
Ida

ja visst har jag.. :) jag har inget liv! :P



DATUM: 2007-05-21 TID: 13:44:56
Sofi

gu vilken tur att vi tänker så lika du och jag :D



DATUM: 2007-05-21 TID: 14:42:12
Emma

Man ska lära sig att inte ta med sig karlar på Ikea :P Det är för jobbigt för dom.. haha :P
Vi måste ju komma & hälsa på er snart igen.. ni verkar ju ha shoppat en del nytt =)



DATUM: 2007-05-21 TID: 17:56:28
Emma

Fast jag är ju sån som vill betala för då är det ju MINA grejer. Det är ju investeringar som håller ett tag & som alla måste göra nån gång så jag tycker det ändå känns bra att det är mitt. Men det är klart man tackar ju inte nej till lite sponsring men har jag pengar vill jag gärna betala. =)
Låter kul med lite home makeover.. det kommer det säkerligen bli för oss också om vi skaffar hus =) Synd att man inte är så händig av sig =/ men man kanske lär sig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback