2007-05-10 | 12:00:39

Allmänt 070510

I tisdags va vi ut och åkte en sväng. Dock blev det väldigt sent eftersom vi inte for förrens vid halv9-tiden på kvällen. Per visa mig omkring där han jobbar å så.. men riktigt hela biten åkte vi inte utan vi vände i Ådalsliden. Det var faktiskt riktigt trevligt!


Igår var jag hos BM i förebyggande syfte som Per sa när han ringde och fråga sin mamma om vägen.. Det gick bra, gick bara vilse en gång och det va när jag skulle ut därifrån för då virra jag bort mig.

Måste säga att det gick fort med framkallningen av korten. Skicka in dom på söndag kväll och på tisdag hade jag dom i brevlådan:)

Nu ska jag ta och fixa i ordning lite innan jag ska iväg på dagis å jobba igen. När jag slutat ska jag ringa och höra om tapeterna till köket kommit. Vore bra så vi får nått att pyssla med i helgen.

Puss hej


Kommentarer


DATUM: 2007-05-10 TID: 12:20:01
sara

Ja, det tycker jag oxå att jag ska göra. Ska ta mig kragen och komma förbi nån dag när jag har tid :) PUSS!



DATUM: 2007-05-10 TID: 13:57:35
Emma

Jo, precis. Jag äter minipiller.. det enda man får äta då man ammar.

Tradera är bra.. har gjort mig några tusenlappar sammanlagt & idag ska jag lägga ut mer. Folk är ju som galna :P



DATUM: 2007-05-10 TID: 18:51:59
Emma

Det är inte först nu jag har blivit riktigt haj på det där med tradera.. men när man väl börjar är det beroendeframkallande =P Man märker ju hur fort & lätt man kan tjäna sig extra pengar. Det skulle jag ha vetat då man gick skola & inte hade lön =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback