2007-03-26 | 12:20:59

mat mat mat

Det är väldigt jobbigt att hitta på mat varje dag tycker jag. Usch.
Jag är sliten som få idag också, fattar inte varför? Kanske håller på att bli sjuk. Är iaf glad nu igen när älsklingen är hemma. Han är dock på jobbet nu men.. IAF LIKSOM!



Mer än 1 år sedan jag och Per träffa varann nu- tiden går fort!!



Ska ta och diska bort disken nu och sen skriva ett litet brev tror jag. Sen blir det nog att krypa ner under täcket framför tvn och sova ett tag.



Puss hej

Kommentarer


DATUM: 2007-03-26 TID: 17:38:27
Emma

Ja, jag vet.. Alva är mer lik Mille än sina föräldrar tror jag =) Nämen hon har ärvt hans ögon & verkar som om Nova kommer få lika blå ögon.

Så du har bytt blogg din rackare.. jag som försökte gå in på blinga imorse =P

Och en sak till: Köp diskmaskin det är BÄST! =)



DATUM: 2007-03-26 TID: 18:29:59
Sofi

Jaaa, vafan! det måste jag ju göra.
du måste komma och hälsa på mig med hihi:)



DATUM: 2007-03-27 TID: 09:30:24
Emma

Ja, håller med.. matlagningen är bara kul nån gång ibland då man har tid och ork. Idag ska jag dock göra taccos =)

Ja, luncha måste absolut göra! Jag kan närsomhelst förutom onsdag. Torsdag eller fredag? när passar dig bäst?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback