2007-06-28 | 12:14:19

Allmänt 070628

Väntar just nu på att kakorna jag har i ugnen ska gräddas klart. Sen blir det nog damsugarn en sväng. Stryka tvätten måste jag också göra om jag ska ha nånstans att hänga tvätten på som jag ska tvätta ikväll.


Håller typ på bryta ihop. All mygg tar snart död på mig. Fattar inte hur vi kan ha så oerhört mycke mygg i lägenheten när vi inte haft en dörr eller ett enda fönster öppet på över en vecka?!  Har ju inte fått sova på 2 nätter nu pga detta så idag gick jag och köpte nå myggtjosan på ica. Fungerar inte det så badar jag fan i bäckolja. USCH!!!!!




I morgon är älsklingen ledig=) och sen på lördag så far han nog och är borta i minst 2 veckor:( Då blir jag ensam.. men jag har ju myggen..........




puss hej



Kommentarer


DATUM: 2007-06-28 TID: 13:09:04
sara

Haha, du å myggen :P hehe.. Du är för rolig du :)



DATUM: 2007-06-28 TID: 13:46:23
Emma

Jag vet, mya kan fan förstöra EN HEL NATT! Mille tyck att jag är aslöjlig men EN ENDA MY kan ta död på mig :P Men vi har en myssdosa som man sätter in en tablett i & har man den i en timme före man ska sova är det garanterat myggfritt ( förutom vår lilla My som vi har i sängen )



DATUM: 2007-06-28 TID: 15:23:10
sara

Imorgon åker vi till Ö-vik på hamnfesten och blir där tills på lördag kväll. Erika ska tävla på lördag så :) Det ska bli jättekul! =)Ska ni hitta på då?



DATUM: 2007-06-28 TID: 16:07:04
nadja

Tänk du till lajksjön i helgen?:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback