2007-12-16 | 19:16:17

Allmänt 071216

Helgen har varit lugn och skön. Fredagen vart rätt lång. Var inte hemma från stan förrens klockan var 21.30. Per vart döless att vänta på mig så han ringde 2 gånger och fråga vars vi var:P
Klippte mig på Wellnesskliniken. Det stället rekomenderar jag. Nästan gång kanske jag tillochmed ska passa på att solduscha lite:P


Ska jobba i veckan men det kommer nog gå bra nu när man har nått att se fram emot. Det är, tro det eller ej, inte julafton jag ser fram emot. Vi ska fara till Ö-vik och bada. Per tycker det är rätt fjaskigt men jagtycker det ska bli skönt att få komma bort lite och äta gomat och få en hotellfrukost serverad.







Puss hej


Kommentarer


DATUM: 2007-12-16 TID: 21:54:59
Emma

Filmen var absolut sevärd! Ibland skratta jag så jag trodd jag skull piss åt mä :P

Åh, värsta mys å fara på hotell & bada. När ska ni fara? Äre ba du & karl?

Längtar såååå till att fara iväg på en hotell-weekend. Vi ska väl iaf fara i samband med vår 4-årsdag kring den 9:e feb. SPA skulle inte vara dumt. Kanske Hotings Spa är något att rekommendera? :P



DATUM: 2007-12-16 TID: 22:28:11
Emma

Mille vill inte heller fara & bada men han far nog gärna & bor på hotell nånstans.. om jag kör ;-)



DATUM: 2007-12-17 TID: 16:42:49
Emma

Ja, kom förbi ikväll om du vill! Sara & Andrea kommer hit ikväll också.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback