2007-08-31 | 11:36:24

Allmänt 070831

Sista augusti i dag, i morgon är det september och höst:P


Jag köpte faktiskt inga kläder alls när jag va i Ö-sund. Tur va det för jag fick ett sms av syrran sen att det kommit ett paket från H&M med lite kläder till mig. En sak jag undrat över är vad "alla" har emot akryl? Mina favorittröjor är nämligen de med 100% akryl. Så om det är något dåligt med de tröjorna vore det snällt om någon berättade för mig så inte förstår detta:P




Vad händer i helgen då? Ingenting som vanligt skulle jag tro..Sen till veckan blir det älgjakt. Fast jag lär nog bara följa med ut 1 eller 2 dagar:P


Nu ska jag pollymasa!

Puss hej

Kommentarer


DATUM: 2007-08-31 TID: 15:14:02
Madelenee

tja:) hon e de va?inte första som har sagt de...allt är bra...med er?



DATUM: 2007-08-31 TID: 15:43:29
Emma

Jag hatar akryl :P Oftast tycker jag koftor är i akryl & dom blir ju noppiga efter en tvätt. Föredrar nog kashmir men det är så j*vla dyrt :/ Så bomull kör jag på :)



DATUM: 2007-09-01 TID: 12:13:31
Emma

Jo, tröjor i akryl är ju väldigt mjuka men jag har ju "tvätt-dille" så de tröjor jag haft har ju vorte noppig direkt.. men egentligen har man ju oftast en tröja under koftan så koftan behöver man ju inte tvätta lika ofta :)



DATUM: 2007-09-02 TID: 17:14:51
Sofi H

hey där,
det blev minsann en tjäderhöna idag iaf :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback