2007-04-30 | 10:29:31

Allmänt 070430

I lördags for vi till Vmina en sväng. Blev en ny tvmöbel, en stor denna gång vilket jag tycker passar bra i vårat vardagsrum. Det blev även 2 nya tavlar och en ny tavelhylla på vårat snabbesök på Mio. Var egentligen inte tänkt vi skulle handla något, vi följde bara med som sällskap till Pers föräldrar som skulle köpa ny kyl och frys.
Den tvbänk vi köpte för några månader sen är nu till salu.


Lite senare idag ska jag fara till Ström. Sen middag på Björkan.

Per är ute i skogen och letar efter björn:P



Nej, nu ska jag ta och göra mig i ordning:)

puss hej


Kommentarer


DATUM: 2007-04-30 TID: 18:25:11
Emma

Hört att Mille sett en björnhona & två ungar till? Fast i Ormsjön denna gång. Snacka om tur!

Ja, vi ska absolut komma till Hoting & luncha jag & Novisen =)

Nu ska vi upp på kuller!!



DATUM: 2007-05-01 TID: 20:15:37
Emma

Nej det var rätt lite folk tror jag. Vet som inte hur mkt folk det brukar va =P Men Erika var kanonduktig så det var värt allt att fara dit. Nova fick ju träffa sina tvillingsläktingar också.. Sigge & Loke =P hehe =)

Vad gjorde ni?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback