2007-04-20 | 11:25:51

Allmänt 070420

Nu har tröjan snart varit på i en vecka. Jag var tvungen fuska igår dock när jag va på dagis för jag va rädd att söla ner den:P


Tänkte jag skulle lägga ut lite bilder från bäverjakten. Tyvär blir det ingen bild på nån bäver men några naturbilder blir det iaf:)

Efter att jag lagt ut bilderna ska jag duscha för att sen gå på ica å  hämta ut mitt paket. Antagligen är det paketet från Asos.com. Hoppas på det iaf. Sen kanske jag måste ringa och fråga min man vad han har för planer för helgen. Känner nästan för att fara på Björksjönäs ikväll.. 


Jaja, nu måste jag skynda mig så jag får någonting gjort idag.

Puss hej 

Kommentarer


DATUM: 2007-04-20 TID: 11:27:52
Emma

Jo, säg åt han att vi är inge farlig.. fast det vet han ju redan =)

Haha, nu räcker det med "finkläder" till Nova =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback